2 advent..



Jaaa.. nu har älsklingen varit här.. men innan hann jag spela lite The sims 2.. skitkul e de.. hahahaha.. men egentligen e de tårkigt..men men..

jag och kosar gjorde inte så mycket.. vi kollade på film .. filmen var inte så bra faktiskt.. tråkigt men sant.. sen så skulle han nästan redan gå hem.. tråkiigt men men...

Iaf.. nu sitter jag här och dricker te.. som vanligt.. blivit te beroende.. elr kanske alltid har varit med men iaf.. väntar på att andra avenyn ska börja.. =) .. om 40 min nästan.. kan inte vänta.. för er som såg förra veckans avsnitt vet att de e så spännande idag och se vad som händer.... OHHH :D

See yaaah later ;D




Kommentarer
Postat av: a l e x

det suger!

2008-12-07 @ 21:46:10
URL: http://aastfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0