3 / 12 - 08



Igår så var det en soft dag i skolan.. hade marknadsföring och idrott... gick bra.. vårt lag vann hela tiden på idrotten.. haha.. najjjs.. sen gick ja hem en stund eftersom att jag hade en lång håltimme.. åt lite och så.. sen gick jag tillbaka till skolan eftersom jag hade finska kvar.. vi fick tillbaka finska proven som vi gjorde förra veckan.. ja blev glad.. ja var så nervös eftersom att jag kände att de hade gått dåligt, men jag hade troligen fel, för jag fick VG =) ..
När jag kom hem fixa jag mig lite.. platta håret och bytte om och så.. sen kom älsklingen min.. Vi prata lite och så sen åkte vi till min syster för att fira henne.. hon fyller egentligen idag, men vi åkte igår för hon skulle på teater idag.. Iaf.. jag och älsklingen hoppa in i affären innan och köpte blommor.. När vi var hon syrran var de massa folk där.. Kevin ville leka hela tiden.. haha.. men iaf.. de va trevligt, men de va ganska pratigt, så jag och älsklingen åkte hem efter ett tag.. vi satt och kolla på Jerry Springer.. hahahaha ett sånt sjukt program.. Efter när han hade gått hem satt jag och plugga svenska.. sen somnade jag..



Idag hade vi sovmorgonen.. skönt skönt... Det gick skit på internationella ekonomin.. men men.. på svenskan iaf skulle vi skriva en berättelse två och två.. jag fick vara med Cassandra.. det gick bra faktiskt.. jag tyckte att det var jätteroligt att lyssna på alla.. alla va jättebra.. hahaha.. :) Sen jobbade vi med historia.. ska ha muntligt imorgon.. wish me luck.. slutade 2 men kom hem 5.. haha duktigt duktigt.. När jag kom hem hade ja tråkigt så jag åkte över till min kusiiiin <3.. kollade lite på tv.. blev bjuden på mat.. sen kolla vi på Jerry Springer.. efter de solade jag lite, eftersom att de har solarium.. skönt.. ja älskar att sola... måste få lite färg.. sen åkte ja hem.. duchaa.. plugga.. efterlyst.. insider..

Nu sitter jag och pluggar lite på marknadsföring och historia samtidigt som jag smsar med älsklingen min.. dessvärre är hans mobil cp så han svarar efter ett år.. haha men men...

ska nog iaf sova tidigt idag, för jag är ganska trött... hejdoo


jag och kusin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0