Pepparkakor


Efter idrotten kom brushaaan.. hon kollade också när vi hade gympa.. haha älskar våra idrottslektioner.. de e så kul =) ..
iaf efter gick vi hem till mig .. jag åt .. vi spelade yatzi.. två gånger.. haha första gången vann jag.. andra vann hon.. sen gick vi tillbaka för att vi, eller aaa jag skulle ha finska lektion.. men hon skulle vara med.. hehe.. vi skulle jobba lite sen fick vi skriva julkort.. skitkul.. hahaha.. jag skrev ett julkort till päivi ( min lärare ) eftersom att hon förstår finska och vi skrev på finska.. efter fick vi sluta.. haha men ja gav den till Päivi för vi mötte henne på vägen hem...

När vi slutat gick vi hem till mig..där kevin väntade... vi började baka pepparkakor.. haha mysigt.. vii gjorde massa.. men kevin åt mest upp degen.. hahahaha... sen satt vi lite och luffa vid datorn.. sen blev de stan.. =) ..
gick runt en stund...

Nu är jag hemma.. fick massa kramar av kevin.. hehe.. sen ska jag väl följa med pappa och kevin och hämta syrran och skjutsa hem.. sen blire nog Desperate HouseWifes... =)

See yaah later.. Pizzzz

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0