9 / 12 - 08



Usch .. igår var det inte en bra kväll.. kunde inte somna.. jag tror jag somnade någongång runt 2-3 kanske..
gud va jag hatar när folk lovar saker, sen inte håller det eller glömmer.. fyfan... lust att slå dem asså.. = /

IAf.. idag vaknade jag väl på den lugna sidan iaf.. är inte så trött.. haha.. vi hade ltie sovmorgonen.. skönt skönt.. började skoldagen med marknadsföring.. vi skulle ha muntligt.. det gick bra faktiskt.. Bo berättade att vi hade fått med allt som vi skulle, tror de bara var en sak vi missat, så vi var nöjda.. sen skulle vi göra en beskrivning om våra typiska kunder..det gick sjukt bra..


Nu så sitter jag med emma.. vi väntar på att ha idrott.. de är några ifrån klassen som ska bestämma vad vi ska göra.. hoppas det blir något roligt.. sen ska jag hem och ätaaaa ;D .. sen blire väl komma tillbaka för finskan.. sen ska jag heeeem.. baka peppakakor med keviin =D Weiii..

Pizzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0