Allt blir fel


Det spelar ingen roll vad jag gör, eller hur jag gör det.. för allt jag gör det blir fel..enligt er iaf.. och jag är jävligt trött på det.. jag har försökt att vara positiv och det är svårt.. för alltid när man är det är det alltid någon jävel som kommer och förstör.. hur orkar ni? lev era egna liv för i helvete.. 

Och återigen ni som kallar er mina vänner.. skärp er för fan.. inget sms och frågar hur jag mår.. inget sms som säger att ni vill ses.. fyfan.. ni borde skämmas fan.. den enda vännen som frågar hur jag mår och vill ses är brushaan min.. ingen annan.. ni andra ni kankse säger vi borde ses snart .. men var e ni när det gäller ? precis.. gud vet vart.. ni är så falska.. är så trött på er för i helvete.. att ni aldrig lär er.. jag har fan sagt till er att ni måste höra av er annars orkar jag inte med er.. VAD AV DEN MENINGEN ÄR DET NI INTE FATTAR?? Skärp er...

och duuuu.. du vet vem du är.. du som alltid tycker att jag är dum och elak och alltid suur.. vill du veta sanningen? det är du som fått mig tilll det.. Hur mycket jag än försöker så står du alltid där och hittar någonting annat fel.. det räcker med det.. du vet inte hur det känns inom mig när du gör det.. du förstår inte.. och när du säger att jag alltid är sur fast jag varit helt glad hela dagen.. det är precis som jag är osynlig för dig.. och du ska veta det att så som du är mot mig kommer jag vara mot dig.. !!!!

Det spelar ingen roll vad man gör, vad man säger, om man är glad, om man städar, om man handlar.. eller vad man än gör.. för när man är klar kommer det alltid att finnas något där som du kunde ha gjort lite lite bättre...


Kommentarer
Postat av: alexii

pass på såna.

2008-12-22 @ 18:25:15
URL: http://aastfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0