bra kväll



Efter en timmes väntan kom han äntligen.. haha.. vi gick hem till mig och vi båda var hungriga så vi åt lite.. sen spelade vi yatzi.. första gången han spelade det, men han va duktig.. haha.. fast vi båda var för trötta för att räkna ut vem som vann, men de gör inget, för jag vet att jag vann.. hahahaha... iaf sen efter kollade vi på tv.. jerrry springer... helt sjukt, men ja älskar att kolla på det.. hahahaha.. typ en man som klädde sig i underkläder och skiit.. haha..  Sen däckade älsklingen, stackaren .. hahaha han va såå trött.. Malik tyckte ja skulle väcka honom genom att slå till honom.. haha men de gjorde ja ej.. jag lät han sova lite.. sen så väckte jag honom fint ;) .. haha .. ni skulle sett hans min när han vaknade.. hahahaha...

Efter så åååt jag.. hahaha.. äter hela tiden :$ mat <3. hahaha .. iaf.. sen fixa ja cd till mami.. sen tv =).. ghost whisper och lite annat.. nu funderar ja o sola face:t lite och sen krypa ner..

har prov imorgon.. wish me good luck =)

piiizzzz


Älskligen när han sover =)
Är han inte sööt ? ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0