film mys


Gaaaash vad jag äälskar att titta på fiiilm.. min hobby fan.. hahaha...

idag blev det inte som jag tänkt mig så jag la mig i sängen och glodde på massa filmer.. först bleev det another cinderella story.. den va sjuuukt bra.. ville bara se mer o mer.. sjukt bra.. alla som inte sett den måste se deeen.. NUUU.. sen blev det den magiska leksaksaffären.. den va okeej.. litee mer för barn kanskee men men.. haha.. sista var my mum´s new boyfriend.. lite action.. men även den rätt bra..

lyckad kväll..

     


nu är jag helt trött så vi hörs imorgon .. pizzz



Kommentarer
Postat av: alexii

visst va cinderella bra? ;) tur att du har mig som alltid hittar filmer ;D höhööhhööhöhöhöhöhö

2008-12-21 @ 18:15:43
Postat av: alexii

svar: jamen självklart ;)

2008-12-22 @ 18:25:45
URL: http://aastfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0