Förstår inte


jag förstår mig inte på folk som kallar sig ens vän när de aldrig ens hör av dig.. håller med dig brushaaan.. sånt suger.. ni vet vilka ni är.. och att bli sur på mig bara för du tror ja e sur på dig.. helt sjuuukt. svårt och fråga vad som är felet?
svårt att fråga hur man mår? 

och jag förstår mig inte på er som förväntar sig att man ska berätta allt för er.. allt.. när ni inte ens berättar någonting själva, eller ens lyssnar på det man har att säga..

ni förstår inte hur de e när man öppnar sig för er och ni bara byter ämne .. de e som att prata med en vägg..

tur att jag har dig brushaan.. jag kan berätta allt för dig.. och du berättar allt för mig.. vi frågar alltid hur varandra mår.. träffas så ofta vi kan.. har alltid kul.. precis som det ska vara..

ni som vet att ni behandlar mig dåligt.. sluta med det nu.. innan jag slutar se er som mina vänner .. !



Kommentarer
Postat av: brushaaan

helt rätt brushaan! håller med dig till 100!

2008-12-16 @ 09:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0