Guumuuruuun



Fredag: Weiii jag hade rätt.. Robin åkte... fyfan va glad jag e.. haha inte för att han va så dålig men.. Kevin kommer vinna så de spelar ingen roll ändåå.. hahaha.. weii.. och sen så blev de the sims 2 spelande,, hahaha sen va klockan så mycket att jag däckade.. ;P

Lördag: Igår skulle jag egentligen vara med älsklingen men då ville ja spela badminton iställe för de va så länge sen, men de blev ej så utan ja träffa brushaaaaaaaaan <3 .. najjs säger jag bara.. höhö.. gick till stan och mötte henne, köpte julklapp till mami och papi.. sen åkte vi ti Öb... och vi köpte massa ***** hahaha.. alltid viiii,,sen bar de till vårt stammis hang around ställe.. RINMAAAAAAAAAAN ! Hahaha... iaf sen åkte vi till Maxiii.. träffade lina där =) .. haha.. sen hitta vi ej de vi ville ha så då far det till hemköp.. hahah vi hitta inte de vi sökte där heller, men vi orkade inte åka runt och runt så vi "shoppade" dääär.. hahahaha.. fyfan .. sen åkte vi ngnstans för att göra de där hahahahaha.. brushaan fattar.. och fyfasen va vi asgarvade.. vi har såååå knäppa tankar.. hahahaha.. " två huvud kommer upp där *pekar* " hahahahaha " aaa sen skriker de BUSTED " .. hahahaha VI DOOOOG.. hahaha iaf sen träffa vi en kompis i Eskil.. men efter ett tag blev de för kallt så vi åkte hem till mig.. hahah.. och vi titta lite på tv och lite på björn gustavssons film och sen snacka och så i msn :P hahaha.. sen skulle de hem då satt ja kvar själv :P.. spelade lite the sims 2 faktiskt... sen somnade jag..



Nu sitter jag här i pyjamas, haha.. och dricker te..väntar på att älsklingen min ska vakna, han ska följa med mig till stan och hitta julklapp till bror min hoppas jag..

Shauuu så längee


                                                                   Brushaaan och jag = stammisar hos Rinman *höhö*




Kommentarer
Postat av: a l e x a n d r a

höhö , lätt att vi är stammisar i rinman! ;D

2008-12-07 @ 13:00:54
URL: http://aastfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0