Helgen e här igen



Igår gick det bra i skolan.. hade håltimme sen hade vi håltimme.. för jag och emma slutar ju 7.. haha matlagning.. skit gott va de faktiskt.. vi gjorde laxgratäng... jag kan lova att jag aldrig äter fisk annars.. har aldrig tyckt om.. men de två gånger vi gjort fisk på matlagningen så har de varit skit gott.. så gissa vem som e glad nu.. hahaha MAMI =)  hon älskar fisk.. hahah så nu kanske hon börjar göra lite iaf hemma .. haha .. tog ju recepten.. iaf när jag kom hem pluggade jag lite.. och jag hade laddat ner Matrix eftersom vi hade prov idag.. visste att den frågan skulle komma,men så dum som man e kollade man inte.. istället kollade jag på kniven i hjärtat med broor... den va bra.. sen somnaa jag..


Idag var det också bra i skolan.. först rättskunskap... sen svenska.. då prata vi projekt betyg.. vi fick VG =).. sen filosofi.. PROOV. Usch.. de gick ej så bra.. men men.. skrev allt som kom upp.. hahaha hoppas på G iaf... sen lunch.. då träffa ja annie och hela gänget... mysigt.. sen satt jag och prata med Elin och titta när älsklingen spelade pingis.. duktig e han.. höhö.. sen internationell ekonomi, fick VG där med på debatten.. HÄRLIGT.. sen sista lektionen.. HISTORIA =D.. tycker om ämnet faktiskt.. idag va de några grupper som slkulle redovisa.. eftersom vi redovisa igår så fick vi bara sitta och njuta.. de hade gjort teater.. skit roliga och skit duktiga.. hahahaha =D... sen iaf.. efter skolan gick jag hem .. hämta pengar, sen åkte jag och pappa och köpte till barnens hus.. skulle köpa julklapp till Kevin.. haha sen hämta bror, hem åt, skjutsa honom till coop, till kusin, hem.. Weiii sen blev de Jerrry Springer, efter kom KEVIN =) Sötastee <3... haha..

Nu sitter jag och väntar på att få reda på vem som åker från idol.. jag tror de blir Robin som åker.. och Alice och Kevin till final.. KEVIN VINNER!!!!!..

Shauuu Så längeee..





Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så duktig som vågar smaka fisk ;)

2009-01-19 @ 11:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0