Hem juva hem


eller hur man säger...

Ja efter vi tog massa flumkort så kom hennes släkt.. då hälsa vi på de och va sociala.. och så bjöd det på mat.. GUUUD VAD GOTTT DET VAAAAR !!!!!!! skiit gottt... :D Tacka sussie igen brushaaan :D
Sen lekte vi lite till.. med barnen då rå.. vi fick tattooo... ja fick stjärnor och fjäril.. hihiih.. hahaha.. och sen åkte vi till e-tuna... va i nyfors.. hände lite skit .. men hoppas de får va de förtjänar... palla inte säga ngt mer.. är så arg.. sen träffa vi en kompis... snacka .. sen träffa en annan kompis och snacka.. sen skjutsa hon hem mig.. taaaack brushaaan <33333



HORUNGEE.. ingen kommentar asså.. jag är så jävla arg.. så jävla arg.. just nu asså.. jag darrar som f********n....

GODNATT om jag kan somna dvs...


Kommentarer
Postat av: Anonym

lätt bilderna är skitsnygga! =D höhö

2008-12-27 @ 13:06:44
Postat av: alexii

http://www.ekuriren.se/link.php?id=780873

2008-12-27 @ 19:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0