Hockey


Kom nyss hem ifrån hockey.. så det blev ej vilande..Jag kände att jag höll på att somna så det blev att följa med Tq och kevin och Co till isstadion och se på när Linden spelade... de vann med 5 - 4 .. för de som e intresserade.. hahaha... Det var trevligt.. lite kallt.. men skönt att komma iväg lite.. haha.. inte för att hockey direkt är min grej men ändå.. sen höll jag och kevin på att få en puck i huvudet.. hahaha.. nån som ville få oss puckade.. hahahaha ... och sen fick vi rabatt på popcorn.. hahaha.. ;D respekt..

Kom hem.. duchade.. pratade med älsklingen i telefonen.. muhaha.. äntligen fick jag tag i honom.. de e så tråkigt när han inte har comviq kompis .. haha.. får se till att han fyller på snaaaaart .. typ imorgon.. höhö..  iaf ... nu sitter jag här.. ska plugga lite till sen sova...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0