höhö



jaa ni idag så har jag bara myst.. höhö.. först kom keviiin och syrran.. då lekte jag lite med honom.. han va självklartmysig.. kramades och allt.. hehe..och han sa att han tycker om mig =D .. han e två år för er som inte vet det..

sen så kom Kosar då gick han, jag och sandra till apoteket.. sen hem tilll mig.. där jag och kosar låg och snackade massor.. och sen blev det en film.. SKY kids.. den va väldiiiiiiigt braaa tyckte jag.. hehe.. ;D ..
Efter det så fick han pressenter.. muhaha.. han blev mycket mycket glad =D.. så det var kuul... hehe... sen så skulle han hem..

Nu sitter jag här och pratar med brushaan lite på msn.. och tro det elr ej.. min mamma :D hah ahon har precis lärt sig att chatta..

vår konversation:

- S o f i a ' säger:

hej mamma

- S o f i a ' säger:

anneli säger:

hej socker

- S o f i a ' säger:

menar du att jag e tjock eller söt ?

anneli säger:

söt puss


hahahahahhahahaa hon e föööör söööööt

Nu ska jag fortsätta och dricka lite te och sådär..
Imorgon ska jag iaf följa med älsklingen när han kör, om jag får.. höhö...

Posss så länge




Kommentarer
Postat av: brushaan

ah de vet jag väl ;) hahaha

2008-12-30 @ 11:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0