Julafton


GOD JUL ALLESAMMANS


Dagen började med att vi vaknade jättetidigt.. typ 8.. för att ordna frukost och allt tills thomas, sandra och kevin skulle komma.. eftersom jag lovat de.. jag gjorde gröt och så.. de va gott faktiskt.. nog för jag hade gjort de ;) hade tänt ljus och allt..sen när de kom åt vi.. haha.. alla tyckte om de.. bra det :D..  Im the frukost maker assåå.. ;D

Sen så åkte de iväg för de skulle hämta Thomas föräldrar .. då passa jag på att byta om och så.. de blev kjol idag.. höhö :D .. mycket fint.. och sminka mig och så.. sen skicka ja sms till alla i min mobil. härligt nog svara de flesta..

När de kom så va de dags att börja med maten.. fast de va så många som ville hjälpa till med maten så jag, kevin och sandra sjöng lite sing star i stället.. haha..

När maten var klar så va de bara att sätta igång att äta.. guuud vad alla ååt.. hahahaha.. det var sååååå gottt.. :D ... haha de blev fett mycket mat över... sen efter maten så däcka typ hälften i soffan och syrran i min säng.. hahaha.. då sjöng ja lite sen sprang hit och dit .. och dukade av och så...

Sen va det dags för kalle anka.. kevin kunde inte vara tyst.. haha så envis som han e .. " mamma sitta bredvid mig" .. " akta "  " ohhh " hahahaha... men men.. sen så va det dags för mig att byta om eftersom att jag skulle vara tomte... haha... ja va skiiit snyggg... röd kappa.. svarta byxor.. skägg... röd luva.. glasögon och så.. hahaha... gick utanför och sen knacka jag.. haha kevin och mamma som öppna.. hahahaha o ja blev helt till mig.. ja ba " ho hooo.. finns de några snälla barn här " kevin ba nickade.. hahahaha... så fick ja gå in och dela  ut allt.. hahahaha.. kevin bara stirrade.. haha och thomas filmade alllt.. så därför har jag ingen bild på mig som tomte tyvärrr.. haha och juste.. hahaha.. kevin ba " tomten är mycket snäll" ahahahhaha fett söt.. sen han hade en telefon han låtsades ringa tomten.. han ba " hej tomte.. ja e snäll " :D hahaha

när allla julklappar va utdelade fick ja gå och sen kom ja tillbaka från " duchen " som ja va.. hahahaha... och såå fick ja öppna mina egna paket... oj oj.. blev glad.. fick morgonrock.. en röd .. skit skön.. pyjamas, en nattlinne... knivar och gafflar... våffelgärn.. bodylotion... sing star cd.. aaa massor.. de va kul .. men inte paketen som spelar någon roll för mig.. =) .. 

Sen satt vi och myste.. fikade lite.. och sjöng sing star och såå..

har ätit så mycket så jag kommer vara mätt i en vecka.. hahahahahaha..


Det var en härlig juul =D

  
               
 



BILD 1; jag och bror på morgonen.. haha
BILD 2; Julgranen + paket
BILD 3; Kevin
BILD 4; MAAAT <333
BILD 5; Jag öpnnar julklappar :P
BILD 6; Kevin blev mycket glad över sina julklappar



Nu och enda sen alla gick så har jag pratat med brushaaan på msn.. hahah vi sitter i camen och fular oss..hahaha... och så skojade jag med hennes " syster" elr va man säger.. att ja inte varit snäll i år så ja fick inga julklappar.. ( för hon frågade det innan ) .. vet ni vad hon gör ?? hon ritar en teckning åt mig... sååå söööööööööööööööt =D


Aprå på brushaaan... jag ska vara med henne imorgon.. vi ska till v-rås.. får se va vi hittar på.. ska sola iaf.. de vill båda.. muhahhaa.. sen ska ja sova över där.. och så blire att shoppa, shoppa och hmm jaaa precis.. shoppaaaa :D på fredagen... NAJJJJS säger jag bara ;D <33


 

Kommentarer
Postat av: brushaan

shohoo =D vi ska shoppiiish o solaaa :D skööönt som faaaaaaaaaaaaaaaaaan:Dsen vet ja en till sak vi kan göra men de e hemligt just nu :D hahah

2008-12-24 @ 23:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0