Julgranen är uppe ;)


Haha ja nii idag har jag gjort rätt mycket.. dagen började med att jag vaknade först så jag sprang runt och väckte alla.. haha dock inte min bror för han blir galen när man väcker honom.. frukost.. sen kom kusin och farbror.. sen fixade jag och mamma julgranen.. den e riktigt naaaajs... sen så åkte vi till tuna park.. najs.. ja skulle köpa present till älsklingen och bror skulle köpa till sin flickvän.. såå.. de gick sådär.. hahaha ett år tills vi kunde bestämma oss va vi skulle köpa.. men ja säger bara,., min bror han är för söt han.. iaf.. sen åkte vi till Ica maxi och luffa lite.. sen blev de hem och äta kebab.. I like.. sen åkte vi över till kevin.. aww han ville leka med mig hela tiden.. haha jag fick inte ens gå hem..

när jag kom hem så kollade jag på High school musical 2 för 1000 gången och sen cinderella story.. båda e braaa..

nu sitter jag här och smsar me älsklingen och kommer däcka när som helst.. jag ska nog sova innan jag somnar på datorn.. höhö..

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0