Kevin e arg


Efter skolan ringde jag syster och kollade va hon gjorde.. kevin var arg som satan tydligen.. jättearg.. såå jag åt våfflor sen åkte jag dit.. det gick bra i början.. vi lekte restaurang.. haha och så.. sen blev han arg, vet inte varför.. då lekte vi polis och tjuv..de gick bra.. sen blev han arg o såå.. han rev mig.. inte kul.. så han fick sitta på sitt rum och ja hjälpte syrran med maten.. men sen ringde de från hennes jobb.. hon ska jobba i natt.. så jag gick hem med honom till mig.. men han däckade.. han sover fortfarande.. och älsklingen sover med.. så jag passar på att sitta här en stund.. tror jag ska ta bort smink och plocka ögonbrynen och sådär.. haha får se om jag hinner innan han vaknar..

Btw jag ska vara tomte i år så jag har testat tomteddräkten... Skitsnygg är jag i den ;)

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0