Mysdag i skolan


Idag har vi haft en lektion.. Internationell ekonomi.. Det va kul.. skriver om turkiet.. haha skrev en hel data sida idag.. duktigt duktigt..

Efter lunchen skulle vi ha mysdag för hela vårt område.. Myysigt, fast tråkigt att inte alla hade myskläder som man skulle.. men iaf.. vi blev indelade i lag så skulle man typ ha 9 kamp.. fanns många stationer.. haha kul va de.. typ ena stationen va att man skulle gissa låtar, Andra gnisknor leken, andra kasta flygplan, frågesport, dra genom snörre igenom kläderna osv osv.. haha vi vann inte men ja är nöjd med mitt lag ändå.. många där var jättetrevliga..

Efter det gick jag hem.. åt..sen försökte ja ringa älsklingen men han svarade inte så det blev plugg plugg och hmm.. plugg igen.. Nu har jag skrivit 5-6 sidor på datorn.. uppsats in imorgon och seminarium.. båda i historia.. hoppas att det går bra.. men nu ska jag försöka ringa älsklingen igen och om han inte svarar blir det att vila sen plugga igen..


Pizzzzz



Kommentarer
Postat av: brushaan

aaaw :D

2008-12-17 @ 19:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0