mysigt ;P


Igåår va de soft i skolan.. de va lucia firande också.. de va inte lika bra som det brukar vara .. tyvärrr.. och ja va inte nöjd med lucian.. tyckte cassandra skulle bli eller nån annan brunett... för mig är lucia brunett :)


Bild från Luciafirandet i skolan..


Innan lucia firandet fick vi fika från vår lärare =) .. Tack tack..


han hade bakat själv :)

resten av skoldagen va lugnt.. lyssnade på redovisningar... och sådär.. sen rätta ja min dialog för att få bättre betyg.. jag fick VG och VG + på den andra.. ( iaf vad jag tolkade det, med alla plus ) :P


Det gick knappt att gå hem.. snööö överalllt.. haha men de e så vackert...             

Efter skolan gick jag hem och lämna alla skolböcker och skit.. sen åkte jag ned till stan för att träffa brushaaan min.. viii åååååt ..mofff.. på kebabhuset :D Gott vare.. och fasen vad mätta vi blev..
Efter hade typ stan stängt..men vi sprang till kicks innan för jag skulle köpa en parfym till min bror som han önskat sig som julklapp ...
Sen blev det godiiiislaaaand :$ hahaha...
Efter,, hahah assså brushaaan baaa - Vart ska vi?
vi tittar på varandra och skrattar..
Brushaaan: - Okej vi åker dit..

HAhaahahhahahahahahahahahaha..
Vi åkte diiit iaf.. gick runt sen hem till miiig..

PÅ bussen DOG VII.. hahahahahaha asssssååååå  snälla vem har en stol i bussen? hahahahaha..
PÅ bussen hem till mig doog vi meeed.. hahahahhahahaha.. först 100 såna.. sen en sån.. sen 100 såna igen.. HAHAHHAHAHAHAHAHAH sen från ingenstans 2 pappor.. hahahhahahaha BRURSHAAAAN FATTAR... hahahahahaha..

När vi va hemma hos mig.. så kolla vi lite lite på idooool.. sen bakade vi kladddkakaaaa..<3
Den blev gooooood =)...

Efter så blev de prat med vår nye soldat vän som e trevlig =) ...

Vi moffade.. sen gick vi ut en stund med en vän.. vi åkte runt lite sen satt vi oss i Java... sen blev de vilsta en stund.. sen heeem.. :)

Hemma gjorde jag ej så mycket.. kollade på film med Bror min... Björn gustavssons film blev de.. haha..
sen sms lite med älskligen..men kunde ej somna... jag somnade typ 3 =/


VÅÅÅÅR KEBABTALLRIK <3                    KLADDDKAKAAAN <3           HAHAHAHAH VI DOOOG ^^



Kommentarer
Postat av: alexandra

åhh :D:D::D:D:DD

2008-12-13 @ 13:55:16
URL: http://aastfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0