När jag var mindre ..


när jag var mindre så hade jag många vänner men grejen va de att de va inga äkta vänner.. de bara svek och svek.. så jag dumpade alla och hoppades på att få nya... nya kom och nya gick... allt jag önskade mig var en enda äkta vän som jag kunde vara med och ha kul med och prata om allt med och såå.. det verkade helt hopplöst ett tag där...

förra året lärde jag känna min nuvarande närmaste vän Alexandra.. Hon visade mig att äkta vänner finns.. hon är den som alltid finns där för mig.. som jag alltid har roligt med.. alltid kan prata med.. vi gör allt tillsammans.. pratar om allt..

hon är mitt bevis på att äkta vänner finns... jag vet inte hur långt jag skulle orka utan henne..

Så brushaaan du ska veta att du betyder otroligt mycket för mig och du är en av de få äkta vänner jag haft.. utan dig skulle jag inte haft ett sånt roligt år som jag haft..

Tack för allting, Alexandra,, <33



Du betyder mer än guld för mig brushaaan



Kommentarer
Postat av: brushaan

aaaaaw vad söt du är! håller med dig brushaaan!! <33

2008-12-29 @ 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0