Ojj


Oj nu har det gått några dagar sen jag uppdaterade, såg att brushaan min blev ivrig .. så får göra det nu.. haha.. tur att ja kommer ihåg allt jag gjort ;D

Lördags åkte jag och brushaaan pulka i vilsta backen.. haha de va kuuul faktiskt.. haha vi var värre än barnen där... vi typ vågade inte åka sen vi skreeek som fasen... hahahahaha... men iaf.. de va ingen som klaga eller kollade snett på oss.. hahaha.. sen så skjutsa hon hem mig.. vi fixade oss lite och sådär.kevin kooom.. så sööt.. han hade värsta tomtedräkt . sen ut igen.. de va svin kallt.. vi gjorde inte så mycket.. pratade och såå..

Söndagen var seeeg.. hade så tråkigt.. åkte till kusiiin för att träffa min andra kusiiin som är 6 månader.. inte av ngn bra anledning men iaf... hon är såå sööt.. träffat henne bara två gånger.. asså kunde inte sluta vilja hålla i henne.. så liten.. så små händer... awwwww... när hon log.. awwwwwww.. :D Vill ha barn.. haha
När jag kom hem åt vii.. sen typ låg jag och grät bara i sängen.. inte kul men så e det.. de blev lite tv också..

   
Vilsta <3                             Kevin i fel vinkel :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0