Pluggishar


Idag har det varit en lugn dag i skolan..de enda jobbiga var idrotten.. haha..

Efter skolan så träffade jag brushaaan min.. I bussen påväg dit så var den en kvinna som ramla, fyfan.. alla bara stod och titta på och skratta.. era svin ! Ofta man inte hjälper upp.. fyfan.. iaf träffade brushaan vid godis land..  vi gick och fixa lite things.. sen hem och hämta läx böcker och så gick vi till bibblo och plugga.. vi var duktiga tycker jag.. sen efter några timmars pluggande gick vi runt på stan.. skulle hitta pressent till älsklingen min.. inte för de gick bra men.. på stan kom en fullis.. ahhhh helt störd.. typ ställde sig precis framför mig sen gick vi.. tror ni inte han kommer efter? han ba jag fixar de tjejer, sen gick han in på systemet ... helt sjukt..

Nu sitter jag hemma.. trodde desperate house wifes skulle komma... men tydligen inte.. så lite msn blev de och så blir de lite pluggande..

Pizzzz


Kommentarer
Postat av: alexandra

weeeei :)

2008-12-16 @ 21:47:04
URL: http://aastfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0