Så var helgen över. .



Fredagen blev inte som jag tänkt mig.. jag pluggade inte.. jag åkte till landet med pappa istället.. Vi åkte dit med lite saker och så.. ohh vad jag verkligen älskar att åka bil, låångt, med musik.. så mysigt ..Någon mer som tycker det e mysigt ? ..
haha iaf..  sen åkte vi till min faster som höll på att flytta. så vi hjälpte henne lite.. sen så kollade jag på idoool.. Så himla glad jag blev när Johan åkte.,. :D YEEEEEEEEEEEEEES ! säger jag bara.. äntligen :)



På lördag gjorde jag inte så mycket.. eller ja jag var med Kevin en stund... mysigt.. sen gjorde jag inte så mycket.. haha..

 

Igår ( söndag ) så var kevin här igen.. vi åt sen så åkte vi till landet igen... Sen när vi kom hem därifrån följde jag med syrran och kevin hem.. vi hade mysigt.. haha jag och kevin kollade på rori sen skridskor.. hans och greta på skridskor, elr va den nu hette.. haha.. han är så mysig när han kramas.. världens goaste unge är han... På kvällen tittade jag på andra avenyn.. alla tre delar för hela veckan.. Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh den slutade så sorgliiigt.. kan ej vänta tills på söndag för att få se vad som händer... haha..


Idag ( måndag ) har jag varit i skolan det gick bra... men försov mig, haha men det gick bra ändå.. vi gjorde inte så mycket.. sega lektioner... Men iaf.. efter skolan träffade jag brushaaan min.. vi var kvar i skolan med en kompis till henne och sen så gick vi hem till mig, hem till henne för att sedan äta på stan... Muy god mat =)  We love it... höhö.. sen så åkte vi till årby och träffa vänner.. sen så åkte vi hem och nu sitter jag här.. :) smsar med älsklingen min, blir väl att göra det ett tag sen ska jag nog sova... jag både fryser och är trött..

Godnatt :)



         <--  Jag & Brushaaan :)  -->

Kommentarer
Postat av: Anonym

wiho

2008-12-02 @ 22:02:19
URL: http://aastfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0