Segt..


Det har varit en jätteonödig dag idag.. Den enda vettiga lektionen var typ marknadsföring, eftersom vi hade muntligt förhör. Det gick sjuukt bra faktiskt.. tycker ja var mer muntlig än vad jag brukar vara, så jag är helt stolt..
Sen var de luuunch.. träffa annie och anna och alla.. trevliiigt..
sen skulle vi ha historia men vi hade ingen lärare, så vi fick jobba med julsaga.. haha skrev klart den.. den blev ungefär 2 och en halv sida lång.. härligt.. haha.. men vi skulle skriva till ungdomar, men min är mer till barn.. så vi får väl se vad hon säger.. läraren asså ..
iaf sen skulle vi ha klassråd, men många hade typ dragiiit..
fick veta att student flak och musik e klaaart.. såå sköööönt.. =D längtaaaar..


Nu sitter jag och väntar på att Kosar ska sluta.. han har idrott och slutar om en timme.. haha... jag dööör ;P ..

pizzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0