Shoppning med brushaan


Efter skolan mötte jag brushaaan på stan.. vi skulle julshoppa lite.. julklappar och så.. hon hittade massor och jag med.. sen så köpte jag en tröja till mig själv.. en gröön.. jättefin..grönt e en bra färg :) ..  sen blev de maxi.. där vi liksom rinman är stammisar.. hahaha.. och typ ngra småungar som trodde vi ragga på de, elr så försökte de ragga på oss,, vettefan.. haha.. men iaf.. sen tillbaka till stan.. vi tog lite kvällsfika... milkshake och en paj.. mycket gott!!! sen blev de kolla runt igen.. och eftersom min bror vill ha parfym gick vi och lukta på alla.. bokstavligt talat alllaaa.. killparfymer som fanns.. så när vi skulle hem lukta vi killar.. hahahaha..

tack för en shopping tur brushaaan <3




                              
Vår kvällsfika                                                                       Min sköna gröna tröja          





Kommentarer
Postat av: alexandra

aaw tack själv! =D ja stinker med kille, hela min jacka typ.. haha

2008-12-10 @ 21:58:28
URL: http://aastfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0