Skuulään



Just nu sitter jag i skolan.. lunch rast.. det är sååå seeeegt.. jag vet inte, men jag kommer inte ihåg när jag somnade eller när jag vaknade.. jag är så jefla trött.. vill bara hem och sova och gråta =/ .. usch.. men sant..

Iaf Innan gjorde jag prov i filosofi, det gick ganska bra, bättre än i fredags iaf... hoppas på g iaf.. kursen är intressant, men svår.. sen kom ja på att jag hade glömt rapporten till projektet, så jag var tvungen att springa hem och hämta det, så ja o Lina kunde rätta.. =) ..

Snart kommer Maria från UF och pratar lite sen bär det till Stehlo ( vårt fadderföretag) för att göra en redovisning om vad vi kommit framtill och överlämna en rättad rapport.. höhö..


Nu ska jag jobba lite med affärsplan.. men vi hörs senare, om ni haar tuur ;D



Kommentarer
Postat av: alexandra

varför gråta brushan?

2008-12-08 @ 18:37:30
URL: http://aastfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0