Trött



Det blev ej busssaken för oss.. haha ja satt och vänta i skiiiit längee sen kom han.. han skulle hjälpa hans kompis me trafik sak.. blev ännu mer väntan.. blev lite irriterad faktiskt men men.. sen gick vi hem till mig.. han däcka så väckte ja han.. tv.. sen däcka ja typ och då väckte han mig.. haha..snackade massor .. sen gick han hem.. då kom kevin.. hahah då va ja med honom lite.. mysigt.. haha sen när han gick så åkte vi till min kusiiin.. de ska till norge så idag var sista gången jag ser dem i år.. lite mysko haha.. men iaf..

nu sitter jag här i min  varma säng.. fungerar på att ta te.. och typ luffa en stund framför tv sen sova.. jag e skiiit trött...

Imorgon är det julavslutning på fullnivååå.. längtaar :)

Gooodnatttt
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0