Västerås 25/12 - 08


Efter ett tag kom äntligen brushaana och hämtade mig.. najjs najjs.. vi åkte direkt till västerås, till hennes pappas och sussies lägenhet.. e jättefint där... blev så välkomnad.. muhaha.. fick kram av hennes lilla syster Ida-Lina.. Sen fick vi mat..gott gott. lite julmat.. ;P .. Sen bestämde vi oss för att gå och sola.. hahah de va typ i skogen.. vi.. elr aa.. jag var skiträdd och gjorde alex lite orolig med.. hahaha jag ba " tänk om ngn kommer " hahaha hon ba " SLUTAAA "
haha ett år tills vi började sola, men när vi val hade lagt oss gick de bra.. vi solade inte i samma rum så fick skrika för att prata med varandra.. vi va helt ensamma där.. haha...

Sen åkte vi tillbaka till lägenheten.. vi spelade med barnen.. vi spelade massor.. först typ ett spel som man skulle beskriva ett föremål.. haha.. vi vann ( jag och ida-lina ) sen duchade alex då spelade ja lite till och så ducha jag lite.. sen gick vi in i "hennes" rum och tog massa bilder.. hahahaha.. skiiit snyggaaaa.. och så prata vi masssooor masssor.. mysigt...

dagen slutade med att vi däckade i sängen efter massa snack.. vi sov ganska tidigt för vi skulle upp tidigt idag.. shoppa jao...





Som ni ser så blev de många crazy bilder.. men vad gör det.. vi hade iaf roliiigt och det är det som räknas..

EN MYCKET LYCKAD DAG :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0