Äntligen..



Idag har jag tagit bort min tandställing.. ÄNTLIGEN säger jag bara. ÄNTLIGEN!! Hade den i två år och de sa bara att jag skulle ha den i ett år så den här dagen var verkligen väntad..


Efter besöken hos tandläkaren bar det till skolan idag.. där en nervös Lina och Mikaela väntade.. Vi skulle nämnligen ha projekt redovisning senare på kvällen.. Vi träna och träna.. Och sen slog kl 18:00 och det bar till Aulan..  Det gick bra för oss, tycker jag.. Alla var väldigt duktiga :)

Härlig dag iaf..kan inte sluta le !! Idag är livet härligt, och det kan ingen förstöra =D



här är en bild på aulan och mig
utan tandställning : )

Kommentarer
Postat av: Hege!

Så vacker så!<3

2008-11-26 @ 23:36:03
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/
Postat av: Emma

Du var så fin när du gick runt och log hela dan! och det gick ju bra med redovisningen också =)

2009-01-19 @ 11:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0