Antivåldsdag ;P

Idag var det antivåldsdag.. så började 9:00 .. vi kollade på " This is England " .. den va rätt okej.. mycket sorglig faktiskt... men höll mig från alla tårar (A).. haha..  sen diskuterade vi den.. och så blev de lunch..

efter lunchen gick jag och mickis ned till stan .. och mötte carro ( mickis kompis ) och hennes kompis ;P vi gick ned till stan och sedan kom brushaan och carro.. vi gick fram till scen för att se Shan the man.. haha.. he is tha man ;D efter min egen man så klart.. haha :D... sen satt vi bara en stund .. efter drog ja hem..

hemma åt jag och sen kom syrran och kevin.. vi kollade på tv och så gick jag och kevin och köpte glass.. mycket gott.. :D haha.. efter det kom min älskliiiing.. awww .. hehe... vi snacka och myste framför tv:n... alltid lika mysigt ;D.. älskar han så mycket assååå :D.. ohhh.. sen rökte vi vattenpipa.. mest han.. men han lärde mig ett och annat om vattenpipa så de e bra..  så snart blir jag expert :D .. haha... och så blev de lite jerrry springer och så skulle han hem..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0