ÄNTLIGEN LOOV!!!

Äntligen.. idag var sista dagen i skolan.. nu har vi äntligen fått loov.. i en hel vecka och en dag.. SÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT.. verkligen helt efter längtat..

idag va jag i skolan.. vi hade väl sega lektioner.. haha segast va väl historia.. läxförhör .. hade ej pluggat.. hahaha men jag och ett par i klassen satt och pluggade lite på håltimmen så jag kunde väl svara på iaf en eller två frågor.. hahahaha.. får väl se hur det går när jag får tillbaka det..

efter skolan gick jag hem åt lite.. och så fick jag bakryck.. :S hahaha.. jag börja baka massa kakor och choklad bollar och såå... de blev braa ;D .. Sen gjorde jag inte så mycket.. Åkte iväg senare för att se på hockey när tq spelade.. haha.. de förlorade, men de e inte vem som vinner som spelar någon roll, utan att man har kul ;D ..

nu sitter jag här och tråkar...

Kommentarer
Postat av: alexiia

uppdatera jao :d

2009-04-05 @ 13:19:25
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: sofia

Alexxiiaa: I DID I DID :D

2009-04-05 @ 20:19:37
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0