Bomässa.

Idag vaknade jag runt 11.. Skulle egentligen dra och träna med N och J men vi orkade inte så istället drog jag till Bomässan med Sandra och Kevin. Den va riktigt nice faktiskt.. vi såg massa coola grejer och fick lite pressenter här och var.. Fick träffa M där med ;D.. hahaha Bygg Matte från bygglov... nice nice... så fixade lite autografer åt mami och moster som gillar honom.. hahaha.. och sen så åkte vi hem till syrran... där städade vi.. blev jättefint..

eftr de handla vi sen åkte jag och kevin cyckel.. eller han cykla och jag typ gick efter.. haha massa småbarn som kom fram och pratade med mig och hälsade.. hahaha... såå söööta...

Kom hem för en stund sen och nu är jag här :) ..


Bilder från idag:


LÄTTT SNYGGASTE  MONTERN ;D


KEVIN :D <3


BYGGMATTE =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0