Gårdagen ;P

Shuuuhuu.. igår oj.. va hände då.. tror jag börjar bli lite senil för ja kommer inte riktigt ihåg va som hände igår..

började väl med att jag vakna runt 8 först sen somna ja om till 12.. gick upp.. satte mig på balkongen och stekte i skolan och lyssna på musiik.. helt skönt.. åt lite.. sen åkte vi till min syrra... kevin åkte både moped ( LitEN ) och cyklade..
sen åkte vi till min moster... =)

efter det kom brushaaan med bilen från vrås.. vi åkte och köpte glass och sen åkte vi och myste i sundbyholm.. ahaha... vi satt helt inne i studentsnack så kom några killar helt fulla och ba tjenare vill ni åka båt med oss.. haha.. Hhaha oh vi baaa... Ehmmm nej vi gillar inte båt.. och de ba meh kom igen då.. haha.. och så ba ..får vi åka eran turbo saab då.. vi: neee.. :P 

hahaha.. och gick de och så kommer ena tillbaka.. och vi ba asså hur gammal e du? gissa va han säger =/  hahaha 29 år gammal.. du då? vi ba haha gissa.. han ba 23 :S HAHAHAHHAHAHAHAHa... och vi asg och ba aaa men precis ;P hahaha..

sen åkte de iväg med sin båt.. hahaha typ fulla ?! vet ej om de däcka eller ramla i men aaa ;P .. hahaha..
då fortsatte vi prata om student och massa... jättetrevligt..

åkte till stan.. HAHAHAHA jaaa höll på att döö.. snälla.. brushaaan kör in vid bowlinghallen.. de står några där..hon tuttar och kör full fart.. hahahaha framför osss e de massa farthinder som visar att ma inte får köra där..  hahahahaha.. jag doog.. för nu va hon tvungen att köra tillbaka.. hahahahahahahha... hon tuttar igen och vinkar.. hahahahhahahahaa...
asså de kankse inte låter kul, men vi tyckte de va kuul iaf... och de e ju de som är meningen :D

Hahaha sen heem.. och då kolla jag på Jump in.. en väldigt bra film.. =) .. Älsklingen skicka sms och ba " kom ned " .. ja går ned .. i mjukis .. utan skor.. och han ba hoppa in i bilen :O hahahaha.. så vi åkte runt lite och snacka och sådär..

Jättetrevlig dag :D Tack alla som gjorde den bra :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0