Gårdagen.

Igår var det ju redovisning.. i projekt arbete.. SISTA PROJEKT!!!! Ohhh my god sååå skööönt säger jag bara.. jag och Lina pluggade hela dagen och repa och repa.. haha sen närmade sig klockan halv 6 och nervositeten hade inte kommit än.. de va inte så mycket fo9lk där faktiskt.. de va klassen då da och så linas föräldrar och vår fadderföretags chef ;P och så Andrea's bror.. och senare kom fler.. men jag och Lina var iaf först,.. vi va supersnygga och det gick galant.. haha... ;D iaf tycker vi det ;P 

Efter sprang jag typ hem.. de va kalas.. grattis bror ännu en gång.. Han fick en ny mobil.. asså ni skulle sett hans min när han öppnade mobilen.. en sån lycklig bror jag hade då.. hahaha.. helt lycka i facet ;P .. men de e kul attt han blev glad iaf.. De blev smörgåstårta.. mamma gör sin egna vanliga.. jättegöttt... de e tråkigt att man har en sån släkt som man har.. behöver inte kommentera mer om just den.. haha vill ni veta va ja menar kan ni fråga =) .. 

Sen på kvällen va jag helt sluuut.. 



idag e det torsdag.. var ledig idag.. helt skööönt.. och idag e de valborg också.. vi e barnvakt till sötis kevin.. men just nu är mamma pappa och kevin på landet och ja har duscha och fixat mig och sitter här.. får se om kosar tänker träffa mig idag.. hoppas de... han hade tydligen kroka =/ inte kuuul de... 

men nu ska ja hitta på nåt annat skojj =) .. musik och dansa hahaha. eller musik och poker.. eller bara tv.. får se va de blir :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0