idag,

Helt skönt jag vaknade runt 8 först, sen 10.. låg kvar i sängen.. helt skönt.. och så ringde ungdomsmottagningen och sa att jag kunde komma halv 12 istället för 4.. då blev de lite stress.. haha men jag hann..

På vägen .. vid busshållsplatsen kom en man och ba " titta lilla flicka " ja ba kolla... Gissa va han gör :O han tar fram fetaste fisken från en påse och ba " TITTA :D  nu ska ja hem och äta fisk.. jag har fått sån här stor en gång när ja fiska " .. grejen e att ja e rädd för fiskar :/ .. ahahaha

iaf när ja kom hem åt jag lite och har städat LITE i rummet.. nu sitter jag här.. fast jag  ska fråga bror om jag och han eller om bara jag får spela fotbollsspel på Xboxen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0