Idag

idag vaknade jag runt halv åtta - åtta.. ringde Jenny och väckte henne.. hahaa fast hon var redan halv vakenn.. vi fixade oss och åt frukost och sådär. för att åka iväg tidigt för att träna.. ( tänkte vi dårå) när vi kommer fram står det att det inte öppnar förrän 12.. SUCK ... hahaha.. så vi tog bussen till rix video och solade... sköööönt... och så blev de lite lite väntande sen träning..

dock mådde inte jenny inte så bra så jag sa till henne att vi skulle sluta träna.. inte så kul om hon mår mycket sämre än när vi starta för att hon mår dåligt.. så vi bastade en stund.. hur skönt som helst.. de va ju aslänge sen man basta..

efter åkte vi hem.. jag till mig och hon tilll sig.. åt lite.. och så satte jag mig och så somnade jag direkt.. hahaha.. när jag vaknade kom Aimo och Emelie.. läänge sen man träffade de så de va hur trevligt som helst.. hon har ju lärt sig krya och allt.. sen kom min älskliiiiing... ohhh så som jag har saknat honom.. han berättade att han har fått massa böter och skit.. hahahaha han borde skämmass.. fy fy.. sen kom kevin och tq och sandra.. haha.. lekte lite med kevin och emelie..

asså ni skulle sett kevin .. hahaha han va helt sööt.. han ville krama emelie hela tiden.. hahahaha ´hon försökte krypa iväg sen drog han tillbaka henne för att krama henne.. hahaha

jag och kosar kollade lite på ZoZo och sen på inte utan min dotter..men sen va han tvungen att åka hem.. =( ..

nu göör jag inte så mycket faktiskt.. och imorgon ska jag till tingsrätten sen fixa en grej och så antingen va med kosar eller så till min kusin.. troligen blir det att gå över till min kusin eftersom att hon fyller år.. 12 eller 13 år tror jag ?! haha :D 



Min sööötnos :D <333



Här kan ni se... Kevin vill bara krama henne hela tiden haha



Hålla handen fick duga när hon inte ville ha kram..



hahaha så underbart söööta :D

Kommentarer
Postat av: sq

har du fler bilder på emelie o kevin, vill ha alla... Du ser, jag sa ju det. Kevin kommer bli enbra storebror... kanske lite för "bra"... Han kommer inte låta mig göra nåt. Han blir lilla pappa som skall byta blöja, ge mat, köra vagn, ta på kläder osv...

2009-04-06 @ 08:08:49
Postat av: sofia

Svar Sq: hahhaha jag har endast dessa bilder och en ensam på emelie.. haha jaaadåå det kommer han att bli helt klart :D

2009-04-06 @ 11:17:28
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0