Igår :D

Som sagt så sov  jenny hos mig.. vi vaknade skapligt.. sen åt vi frukost på balkongen eftersom att solen lyste så skönt.. efter det skynda vi oss och så ned på stan för att träna.. vi träna typ en timme, och så basta en timme.. haha så skööönt.. fast jag dog vid 50 grader varmt.. haha...

Iaf vi gick hem sen .. så ååt vi.. sen fick vi för oss att vi ville röka vattenpipa.. så vi gick och köpte en.. hahaha... och så när vi kommer in där säger vi att vi vill ha den drä blå vattenpipan.. vet ni va han ger oss ?! :S En GUL :S... vi ba nej nej den blå.. han ba pekar på en står grön.. HAHA .. " NEEEJ DEN BLÅÅÅAAAA *PEKAAR* hahahahhaa AHAAA :D hahahahaha..
vet inte om han inte förstod eller om han bara var lite färgblind..

Iaf då åker vi till min moster efter och så hjälpte vi henne att städa verandan lite.. =) .. och hoppade lite.. och så gick jag, jenny och min bror ned till stranden och rökte lite vattenpipa. haha.. helt soft.. alla grannar typ glodde.. de trodde vi väl höll på med nåt annat .. hahahaha...

Vi satt där en stund sen blev det tillbaka till kusin.. haha vi hoppa och döda oss på studsmattan.. hahahaha... att man kan ha så mycket nöje med en studsmatta :D hahaha..

iaf senare grillade vi och rökte vattenpipa igen.. haha eftersom min moster ville prova.. haha.. sen satt vi bara och pratade och så.. helt skönt.. 

jag försökte få kosar att komma men han vågade inte, ingen som verkar våga.. varken kompisar eller älsklingen.. haha undra varför =/ .. 

Iaf.. efter så satt vi och spela poker.. jag vann inte men jag kom tvååaaa ;D

helt sköön dag.. taaack alla <3


BILDER FRÅN IDAG HAHA :







Kommentarer
Postat av: sq

vattenpipa, är ni inte kloka? behave yourself!!!!!

2009-04-16 @ 08:23:26
Postat av: sofia

SVAR SQ: Hahahaha men tööönt.. :D ... prova får du se

2009-04-16 @ 20:25:26
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0