Igår ..

Igår åkte jag ned till stan och mötte Mickis, ellen, emma, anna och sofia .. vi gick till tingsrätten..( en uppgift i skolan ) .. det gick bra.. de va intressant faktiskt.. fast de va lite speciellt.. för vi fick inte se offret.. bara på film.. men den åtalade var där... och blev dömd.. såå =)

Efter gick jag och mickis och kolla på klänningar, hur fina som helst va dem.. ohhh :D .. sen skulle hon iväg och ja på annat håll.. när ja va klar åkte vi och hämta brors flicksvän sen gick jag, mamma och pappa över till Malin som blev hela 12 år gammal..

Där träffade vi bland annat Felicia.. såå söööt hon ääär asså :D typ 2 månader eller nåt.. Ohhh.. när jag såg henne fick jag suget efter eget barn.. hahahaha :D men nej nej inte än på ett tag :D

sen när jag kom hem ringde J .. snacka lite sen satt vi o spela massor.. hahaha .. ja vann hela tiden ;D.. sen smsa ja med älsklingen sen däcka jag typ..


min kusin Malin :D hon vill inte vara med på bild, men aaa ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0