Lalalaaa..

Segt på uppdatering nu..

men iaf.. i måndags var det sista dagen på lovet.. gjorde inte så mycket.. tog det lugnt .. ;P

Tisdag började skolan.. det va seeegt faktiskt men aaa det gick bra iaf.. skit kul idrottslektion tycker jag =) .. sen efter skolan blev de hem... och sen runt 9 kollade jag och bror på andra avenyn och rökte vattenpipa... helt mysigt.. haha .. :D

Igår gjorde jag inte heller så mycket.. eller.. jag var i skolan.. sen efter skolan mötte jag jenny och rebecca.. vi tränade... och så skynda jag mig hem.. åt.. och sen åkte ned till stan för att möta brushaan.. vi gick senare till stålfors.. där vi kollade på folk som sjööng och dansade.. riktigt bra var vissa :D .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0