Lördag igår..

igår vaknade jag skapligt.. vid tolv åkte vi och spelade badminton.. helt skööönt.. jag och bror vann iaf en gång.. haha .. och så byggde jag och henke kojja... :P

sen när jag kom hem hände inte så mycket faktiskt.. tv och sådär..

på kvällen smsa min sötnos brushaaan... hon fråga on jag ville komma ned och de gjorde jag.. haha mötte henne och Carro på stan..  vi väntade med carro på hennes buss/skjuts...  medan vi väntar kommer de fram några och ba " where is thee biig partyy "  hahaha jag och alex börja skratta ;P så carro fick sköta snacket ;P

sen när carros skjuts kom åkte jag och brushaan till skiftinge och träffa några vänner .. det var inge kuul faktiskt.. så vi körde en fuling sen åkte vi till ( dont remember the name ? )  haha för att  alex skulle träffa L .. då stod ja bara där och log.. hahaha men men ;D de va ju de som skulle träffas så i dont mind ;)

efter det skjutsa hon hem mig.. tackar tackar.. efter det somnade jag nästan direkt faktiskt.. var så tröttt ;D

Kommentarer
Postat av: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaliiiiiiixiiixiixii

hagnesta hill! :D

2009-04-05 @ 22:08:57
Postat av: sofia

sv: hahahaha läste de på din blogg :D

2009-04-06 @ 11:16:23
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0