Påskafton

åt massor med mat.. hahaha och så har myste vi lite och sådär..

senare på kvällen åkte vi över till min kusin.. hahah där var det fulllt öööös... vi hoppade lite studsmatta och sen gick vi alla på prommenad... hahahaha undrar hur det såg ut.. vi va typ 12 -13 personer :D ..  haha iaf sen stanna vi vid en lekpark så barnen skulle få leka lite.. haha.. skulle gunga i en sån här kompis gunga med kevin.. hahahaha jenny och jessica gör fart... ja e så höjdrädd att jag skrek och då börja kevin och skrika.. haha.. så skrek vi tills den stanna ;P.så aldrig mer gunga hahahaha..

Sen gick vi in igen.. då började jag och Jenny spela Wiii... bowling.. haha det va j'ätteroligt.. jag och mamma körde mot jenny.. och vi vann.. muhahahhaa... sen blev de lite andra spel..

Brushaaan smsa och fråga om ville hänga med ut en stund och röka vattenpipa.. så jag och jenny kom ut lite .. vi satt vid rinman och hade trevliiigt.. =D .. sen hemååt... kusin skulle sova över så vi låg och snacka läääänge sen ba helt somna vi.. hahahaha.. mitt i en mening säkert ;P

Bilder från idag;


PÅSKBORD ;P Muhahaha <3

 

Här är Kevin och Wilma :D



Här e brushaans vattenpipa ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0