Sol,sol och åter sol..

Kan det bli härligare? Hela gårdagen var helt underbar.. iaf vädret.. hehe

Har precis duschat och kom på att jag inte uppdaterat på två dagar nu.. men det är inte för att jag inte vill, utan för att jag tagit vara på vädret och den underbara solen..

Igår var det en låång dag.. började i skolan ..ungefär till 3.. riktigt najjs.. Sen sprang jag typ hem packade mina grejer och åt snabbt sen hoppade jag på samma buss som kusin satt på.. när vi var framme satt vi en stund och chilla sen ut och hoppa lite studsmatta.. sen skulle min moster iväg och handla då blev de lite vattenpipa.. och bara njöt av solen..



Till och med Tarzan glassade i solen.. haha.. sen kom Virre över.. långt och fint samtalsämne.. hahaha.. och så grilla vi.. åt.. och sen blev de studsmatta.. hahahah fyfaaaan så roligt man kan ha med en studsmatta.. hahahaha... och sen blev de vattenpipa igen... och då passade Virre på att berätta om en film.. hahaahahahaha... knas film säger jag bara ;P..

efter blev det studsmatta igen... hahaha men de börja bli kallt så jag och virre låna sockor.. ahahahaha vi halka hela tiden .. haha ... men sen körde vi lite charader och hade allmänt tjejsnack alla fyra.. hahaha..

efter ett tag blev det kallt då gick vi in... spelade barngeni... jenny vann, virre tvåa, jag trea och jessie förlorade ;P.. haha.. och sen chilla vi framför datorn,, vi checkade in Mehedi som var med på talang.. duktig var han..


Kolla här :






Efter det blev de mer data och sen tv.. haha.. vid typ 2-3 la vi oss för att sova.. eller aa.. jag jessie och virre för jenny hade redan somnat vid de lagret.. hahaha... så vi alla tre ligger i jessies rum.. hahhahaa och de e inte stort.. men de gick bra.. vi somnade väl runt 4... haha.. Härligt rolig dag :D





haha idag vaknade jag sju av att min moster ber mig sova i jennys säng istället för golvet haha.. så gick in där och sov en stund till sen runt 8-9 vaknade jag .. och virre med.. hon gick över till sig för att fixa lite och så .. jag duschade och åt frukost.. städa upp lite och sådär... jessie sov som en stock försökte få upp henne men de gick ej ..  haha.. men aa ;P..

Jag solade en stund .. efter fick jag upp henne.. vi satt och kolla på tv sen kom papi och nicke och hämtade oss.. vi kom hem till mig för att äta och sådär.. haha sen somnade jag som en stock.. mådde ej braa heller .. usch.. men aaa sen kom kevin.. min solstråle.. han får mig alltid så glad.. vi lekte lite.. och så ville han att ja skulle följa med han hem men orkade inte ;P..

istället följde jag med mami och papi till landet.. jättemysigt där.. vi planterade lite grejs.. :)



Nu ska jag göra i ordning lite grejs som jag kan äta och så tänker jag se fiiilm :D Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0