Sorry for bad uppdate ;P haha

usch har inte uppdaterat på flera flera dagar.. men jag skrev för nån dag sen men de kom inte fram.. usch usch.. men men.. jag har inte uppdaterat för att jag har legat i sängen och varit sjuk för det mesta.. feber, förskyld, ont i öra, ont i hals, m.m...

I fredags iaf efter skolan höll jag på att somna så jag tänkte följa med och titta på bandy, men istället åkte jag hem till min syster eftersom hon ville det =) .. hon vilade lite för hon mådde inte så bra.. så jag lekte med kevin och nathalie.. vi ritade lite och sen gick vi ut en stund.. vi åkte linbana, gunga, och massa.. haha.. barn är så lyckliga när de får leka, det är verkligen härligt att få se.. fick nästan inte in dem sen.. men ja locka med mys framför tv.n.. höhö.. de gjorde vi också ;D.. vi kolla på Talang och sådär =)

I lördags vaknade jag helt feber och förskyld, men jag skulle ändå följa med till mina kusiner .. vi skulle hjälpa de att kasta saker och så..  de va massa folk där..  de som inte hjälpte till satt i solen och självklart ville jag också det så.. men de skulle ja inte.. de blev bara värre.. de slutade med att jag låg i soffan och frös heladagen.. gick upp och vi grilla och åt.. skiiit gooooott...hehe.. sen hända ngt ja inte vill berätta ;$ så de gör ja inte.. vi va väl kvar till typ 10 på kvällen så från 10 på morgonen till 10 på kvällen.. roligt.. men de blev inte så kul för mig eftersom ja hade högfeber.. =/ ..

Resten av alla dagar har jag typ bara varit hemma och sovit och sovit och tv..

bilder kmr imorgon =)



Idag har jag varit hemma hela dagen..segt .. har titta på tv och så.. sen senare kom min älskling.. vi myste kolla på tv och prata massa massa och så.. sen åkte vi bil.. aboow han e en värsta galning :O kör typ 160 på 90 väg =S .. aja.. hahaha ja kan ju säga att jag klara mig iaf.. haha.. 

Imorgon är det redovisning och kalas på g.. hahah undra hur de kommer att gå när ja mår såhär =/ aja.. wish me good luck.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0