Stress Stresss och stress

usch har så mycket att göra känns det som.. projekt, tal, religion, rättskunskap, historia... m.m.. usch...

Aja... i förrigår va de måndag.. alltså skola.. de va lugnt .. vi jobba projekt och UF.. sen åkte jag och Mickis ned för att göra studiebesök i Katolska kyrkan.. Alltså fick vi klart religions uppgiften klar .. SKÖÖÖNT :D.. sen åkte jag hem.. och tog det lugnt.. sen senare kom älsklingen min :D ... mycket mys ;D .. vi spelade poker och sådär hahaha.. vi vann massor med pengar ;D

Igår var det inte vilken dag som helst då fyllde min underbara moder år.. grattis grattis mamma :D <3..
var iaf i skolan till runt halv 4.. hahah vi hade så kul på finskan lektionen att vi satt kvar en stund.. sen sprang jag typ hem.. fröslunda och fixa blommor och sådär till mami och sen åt jag fort ltie och vi börja fixa lite här.. sen började bara droppppa in folk.. kusiner, farbror, kusin barn, syskon, syskon barn.. hahaha ... aaa.. släkten blir större och större.. nice ;D .. sen på kvällen spela ja poker igen.. haha har typ blivit beroende..



här är min underbara mamma <33

idag är det onsdag.. det betyder lång sovmorgon.. haha men var i skolan elva.. jag och mickis åt.. sen blev de projekt hela dagen.. har inte haft lärare men alla (nästan) i klassen satt och jobba ändå.. e det inte sjukt egentligen ? att alla i en hel klass är i skolan fast vi bara har två lektioner och vet att inga lärare är i skolan? duktigt säger jag bara :D 
sen skulle jag egentligen träna men jag mår inge vidare.. e helt stressad, och ont över allt och allmänt deppig.. =/ ..
har precis pluggat lite historia och ssvenska och lite projekt.. hehe .. kevin va här tidigare idag med.. haha så söt.. han hjälpte mig städa rummet lite och så ritade vi.. lite bananer och äpplen och sådär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0