Torsdag!!

Idag vaknade jag rätt skapligt, hann äta frukost.. brukar inte hinna göra det annars.. vi hade bara en lektion idag.. eller aaa två :P.. men iaf.. vi hade marknadsföring.. vi satt i en ring och diskuterade bara.. =)

Efter det åt vi.. de va påskbord.. jag brukar tycka om det, men skolans är inte god faktiskt... sen åkte jag, mickis, emma och ellen till stan.. jag och mickis gick runt lite, medan Emma och Ellen gick till hemköp (?) .. sedan gick vi till café Smak.. väldigt gottt .. aldrig varit där innan.. de va trevligt där.. inte så dyrt heller, som det brukar vara på cafeér.. tog en varmoboy och kladdkaka :D eller ja o mickis delade ;P ..




Sen var det dags för bowling... alla mobbade emma för att hon var så dålig och allt.. hahaha taskiiigt.. Förlåt emma om du blev ledsen.. du vet att de bara e på skojj.. hahaha men hon förlora såå aaa lite sanning liggger de väl i det.. hahaha förlåt igeeen.. ;P .. jag varken vann eller kom sist.. så jag var väl inte så dålig och inte så bra... hahaha..








Sen efter bowlingen va vi kvar lite i stan och så gick jag och emma iväg mot stålfors för att ha matlagning.. Vi gjorde marinerad fläskfilé, rekarnepotatis och tomatsås och så som efterrätt gjorde vi choklad mosse.. de roliga var att det var bara jag och emma som lyckades med den *stolta* hahahaha :D och läraren gick och nallade av osss.. han digga det ;)  hahaha...


 
Mateeen ;P  De va godare än va det ser ut



Choklad mosse.. den va god, men för mycke chokladig ;P


När jag kom hem var kevin hemma hos osss.. och han ville självklart leka med mig så då blev det att pärla med honom och se på tv... hehe =D ...



Keviin.. tyvärr i felvänd vinkel... haha .. han e jätteduktig på att pärla, som ni kan se :D


Just nu gör jag inte så mycket.. ska sitta kvar här en stund och så ska jag läsa igenom historian, sen ska jag nog sova.. börjar bli trött... : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0