Två chill dagar i västerås med brushaan

Dag 1  .


Det började med att jag vaknade jättetidigt för att fixa i ordning mig och köpa billjetttt och sådär.. tog tåget.. när jag kom fram satte jag mig i nån lång busskur för att vänta på brushaaan..


 


När hon kom gick vi ned mot stan.. det var en studentklänning vi skulle ha så vi letade i alla affärer.. mitt i allt letande hitta vi en super fin tröja.. jag tog lila och hon svart ;P..  skit fin.. =) ..

sen gick vi runt.. vi gick till cubus .. hitta en as söt klänning så vi testa den och la undan.. sen gick vi till en annan affär .. som förblir hemlig. där hitta vi en underbart fin klänning.. haha vi båda typ kasta oss på den och prova och blev kära direkt.. vi kööpte dem.. så nu har vi äntligen student klääning klaaart :D riktigt skööönt..

när vi hade den klar börja vi leta efter massa skor.. haha .. vi typ behövde inte ens leta för vi hitta superfina direkt.. så nu kommer både jag och brushaaan bli superfina på studenten :D


 
Inte den klänningen
vi köpte.. =) 


Efter det blev vi hungriga.. så vi gick och åt..kebab blir det.. vår specialare.. hahaha... skiiit gooooottt :D 
och vi satt och prata massor också.. hahaha.. :D helt trevliiigt.. hände massa skojjsigt när vi åt.. men inget vi behöver nämna här ;)  hahaha





Efter maten gick vi runt en stund till på stan sen åkte vi pendeltåget hem.. hahah vi stod typ hundra år och ba e de vårt tåg.. e de rätt.. hahaha... sen till slut frågade vi.. och då va de vårt.. hahahah.. tur att vi fråga :D ... 

sen på vägen från pendeln mötte vi några flickor som tyckte vi va söta så vi skulle få några blommor ;D men oförskämda som vi var tackade vi nej.. hahaha.. ;P

När vi var hemma satt vi lite vid datorn.. och hörde hur det regna utanför.. ledsen man blir.. men som tur va så va vi helt lyckliga för vår klänniing och skoor så lite regn förstörde inte vårt humöör inte :D .. 

vi åkte iväg sen till ica maxi för att handla men de va för fullt så de blev typ råby(?) ica.. och vi handla lite grejs där, sen åkte vi ännu till en affär och köpte resten.. sköönt.. haha :D

      




haha sen blev de bara chill vid datorn och lite cider på kväällen.. vi va helt slut när dagen tog slut.. haha sen somna vii :) 




Dag 2 .

Vi vaknade skapligt.. hehe.. och vi gick upp segt och brushaan duschade medan ja tog bort lite efter mig och sen åt vi frukost... sen efter frukosten blev de lite mys me katterna och så lite data och tv.. sen fixade vi osss och packa och sådär..sen bar det till eskilstuna.. brushaaans pappa körde.. och så stanna vi vid tuna park för att byta skorna jag köpte till en mindre storlek.. tur att det giick :D .. och sen skjutsa de hem mig.. tackar tackar.. :D

Tackar brushaaan för två fina dagar :D <33






Efter det visade jag alla kläder för mamma och så drack jag lite te.. pappa kom hem sen skulle han nästan direkt gå och hämta bilen, så jag följde med.. 45 min i bilverkstan.. hahaha.. och så blev de apotek och handla och så.. sen när jag kom hem däcka jag i sängen.. vaknade sådär lagom till maten.. haha.. så nu har jag inte gjort så mycket... ätit, sovit och tagit det luuugnt.. =) ..

Kommentarer
Postat av: brushAAAN

aaaw :D:D:D tack sjääälv! =D <3

2009-04-09 @ 18:30:17
Postat av: sofia

SV brushaaan: PUSS PÅ DIIIG <333

2009-04-09 @ 22:21:34
URL: http://sofiazetterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0