Bio e mysigt..

Shuhuuu igår var det sista dagen på min extra vecka.. de  gick bra faktiskt.. känns hur skönt som helst idag..

Igår efter jobbet kom jessie.. vi satt o softa lite och sen fick hon en idé om att vi skagå på bio... haha  så ja va hur på som helst.. vi såg en sommar med Göran.. hahaha den va hur bra som helst.. en helt skön komedi.. hahaha..




Idag vaknade jag ganska sent.. men man får ha sovmorgon när man jobbat hela veckan.. haha de  får man faktiskt.. åt frukost med mami.. och så har ja städat hela mitt rum, möblerat.. dammat, torka golv.. bytt gardiner.. så duktig har jag varit idag..


Nu lyssnar jag på Björn Rosenström.. haha.. han e skööön ;P .. haha.. senare kommer nog jessie.. och efter de ska Jenny komma och färga mitt hår ;D  Wei wei.. mörkbrun blir det.. iaf heter färgen så, så vi får se hur det blir sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0