Och så va de Måndag . . .

Vilket betyder en vecka till med jobb.. vaknade tidigt idag så kom lagom till jobbet.. är överlycklig för ja såg på mitt schema att ja inte ska diska på hela veckan.. weii säger ja bara. haha..

Efter jobbet cykla jag hem.. Somnade :$... åt lite och sen tog ja ett bad... sååå skööönt.. älskar att bada länge och rensa tankarna lite.. ;D .. Sen kom syrran och kevin.. vi fikade lite och lekte..

för en stund sen tog han massa bilder på sig.. hahahaha.. han skratta när han tog dem.. han älskar att leka med camen ;D
 

Här är bilderna han tog:




haha är han inte sööt?


neeej nu ska jag gå och plocka mina ögonbryn, de börjar bli lite buskiga ;D ha ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0