Shuluululuu

För några dagar sen skrev jag sist, hänt en del sen sist.. haha..

har städat hela rummet och gjort fint.. möblerat och sådär.. =) trevligt blev det..

igår åkte jag till brushaan i strömsholm.. vi åt pizza och tog de lugnt.. hon träffa en kompis och sen blev de tv och mys me kissemissarna =) .. dem e sååå söööta.. hehe...

Idag vaknade vi skapligt.. viåt frukost .. fixade oss och sen åkte vi till  där vi tog bussen till stan.. vi gick runt rätt länge på stan.. köpte lite småplooock.. nice nice.. alltid kul me nya saker.. hehe.. sen åt vi på BÄSTASTE kebabstället i stan.. såå jävlaaa gott.. man blir helt mofff när man kommer in dit..hahahaha..

sen åkte vi ti ica maxii.. älskaaa.. vi köpte hårfärg och lite sånt .. hihi.. färgade håret för ngra dagar sen men min kära kusin har glömt lite så ska färga om igen =) .. fast samma färg.. mörkbrun..

kom hem för en stund sen.. såg att ja fått massa kläder av min faster.. jättefina =). taack <3

Nu ska jag ta och dricka te ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0