sista dagarna på jobbet.

igår var jag faktiskt hur arg som helst när jag kom till jobbet.. de hade lovat mig att ja skulle få vara i köket, men när jag kom dit hade de suddat ut de och skrivit disk på mig.. fyfan säger jag bara fyfan.. ;P

Men aaa när dagen var slut hämtade jag kevin och sen gick vi hem till mig.. felix och jenny väntade här.. vi gick till vilsta så barnen kunde få bada.. haha.. ja skulle lätt kunnat bada med, men hade ej med mig badkläder.. buhuuu...

iaf idag var sista dagen på jobbet.. fick diska.. Förvånade? nej precis.... men aa.. fick migrän upp i allt så de e därför jag är hemma redan nu.. men men va ska man göra.. har vilat så de e bättre nu iaf..

om ett tag ska ja äta lite och sen blir de fara till brushaan.. utgång blir det ikväll i hennes hemmaplan.. för första gången.. ;D.. då menar ja första gången utan studentkvällen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0