Skoj skoj och ännu mer skoj

Sorry att ja inte skirvit så mycket..

I tisdags var jag emma och brushaan i sthlm.. den dagen va så jävla lyckad.. massa shopping.. god mat.. snygga killar.. haha kan de bli bätttre? behölver inte skriva allt .. för de orkar ja ej.. ahahaha.. men tunnelbanan va sköön..

Jag: " asssåå tjejer, kolla sthlmarna .. alla ser så sura ut "
Sthlmarna fnissar
Killen bredvid mig; " det är alltid såhär i tunnelbanan tjejer "
Jag. " hahaha äre så.. men vi är inte från sthlm "
Killen: " nej jag ser det står skrivet i era pannor. "

hahahaha.. vi hade såå kul.. typiskt att de ska behövas lite e-tunare för att muntra upp sthlmare ;D .. hahaha.. tack för en super bra dag tjejer <3 helt klart minnesvärd :D



Onsdags.. hmm.. då jobbade jag.. till två ... då gick jag och fikade med ellen.. på smak.. de va goottt.. muhahha.. kommer bli stammis.. hahaha ;D.. sen  kom jenny.. så vi gick o köpte kol och smak sen hem till mig och chillade ;D mys mys.. hahaha .. sen kom emma pemma.. och så snackade vi och såå..

torsdag jobbade jag meed...sen efter var jag med jenny penny.. :D  

Fredag.. haha då var jag ledig.. vi hade myskväll hemma hos mig.. jag, ellen, emma, brushaaan och jenny.. vi lagade mat.. tacos.. hur gott som helst.. och så mycket vi moffade :D.. hahaha.. sen börja vi röka vattenpipa och köra sanning och konka... hahahahahaha.. asså de som sas och gjordes den dagen stannar mellan oss.. hahahaha..eller hur tjejer ;) ..

hahaha  vi gick o la oss vid 5 typ.. och ja skulle jobba 7  på lördagen.. men men de va lugnt .. ja kom upp iaf.. hahaha jobbade.. kom hem och hemma väntade jenny.. vi fixa mat och åt.. sen kom kosar.. vi cyklade till rinman och satt där vid lekparken.. mys mys.. hahah värree än alla barn ;P .. sen hem till mig.. kolla på film och myste.. haha rökte vattenpipa... ouf ouf.. vår nya droog.. hahaha... somnade typ sent.. hahaha..

idag vaknade vi typ 2 - 3 .. vi åt frukost.. duschade och fixade oss.. sen skulle kosar hemåt så jag och jenny cyklade runt lite.. alla kolla på oss.. va ska man göra när man e snygg ;D.. hahaha.. senare kom kosar .. och ja o jenny va i vilsta.. så han kom dit.. hahaha innan va de en 16 åring som typ ragga på oss.. hahaha... 

Såå flera störtsköna dagar har det varit och mer kommer det bli ;D..
- Imorgon ska jag jobba och sen ska jag förodligen över till brushaan i v-rås ;D får se vad vi hittar på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0